Här var det tomt på varor
Fyll varukorgen under veckan, så blir det mindre jobb när det är dags att beställa.
Få svar på vanliga frågor och ämnen, eller kontakta kundtjänst.
Saknar du något i leveransen eller har du kanske fått en vara som inte var helt hundra? Reklamera gör du genom knappen nedan eller via vår app.
Vi tar inga reklamationer på mejl, förutom i de fall du är tekniskt begränsad att använda vårt formulär. Då behöver du meddela oss det när du chattar, ringer eller mejlar oss din reklamation.
Reklamera Saknad eller Felaktig varaChatt Måndag - Fredag: 07:00 - 22:00 Lördag: 09:00 - 17:00 Söndag: 09:00 - 22:00
Telefon Privatkunder: Måndag - Fredag: 07:00 - 17:00 (stängt 10:30 - 14:00) Företag - och avtalskunder: Måndag - Fredag: 08:00 - 17:00
Beroende på hur brådskande ditt ärende är så finns det olika kanaler du kan nå oss i.
Chatt: Vi hjälper dig skyndsamt på chatten under alla våra öppettider. Du finner chatten i knappen längre ner på sida. Telefon: Pratar du hellre i telefon går det bra att ringa oss. Du når oss på 08 507 803 61 men vi upplever höga volymer så det kan bli en väntan.
Här hittar du svar och kanske kan hjälpa dig själv.